Ƀe ATM

Ƀe ATM

כספומט ביטקוין בישראל

בשנתיים האחרונות אנו כל הזמן שומעים על ביטקוין. היום כולם רוצים לקנות ביטקויו, כולם עוקבים בהתלהבות על עוד שיא שנשבר בערכו של הביטקוין. פעם הבייטקוין התנהל באופי כמעט מחתרתי, ורק אנשים מעטים האמינו בו. היום הביטקוין מככב בכל מדורי הכלכלה, חברות גדולות מקבלות אותו כאמצעי תשלום והיקפי העסקאות מגיעים למיליארדים. וכאשר הבייטקוין זוכה לכזה עניין גדול, היה זה רק עניין של זמן עד שיתעורר ביקוש לכספומט ביטקוין בישראל.

 

כספומט ביטקוין בישראל הוא דבר חדש יחסית וישנם מספר כספומטים מועטים. עד היום הכספומטים שהוצגו בארץ היו לא יותר ממכונות למכירת ביטקוין. כלומר כל מי שרצה ביטקוין יכול לרכוש מהכספומט ביטקוין תמורת כסף מזומן או כרטיס אשראי. אך חברת BE ATM היא הראשונה המציגה לשוק הישראליי כספומט ביטקוין אמתי – כספומט שבו ניתן לבצע גם מכירה וגם קנייה של ביטקוין. אתם יכולים לשלם בכסף מזומן ולטעון את ארנק הביטקוין שלכם בכסף, ואתם יכולים למכור את הביטקוין שיש לכם בארנק ולקבל תמורתו כסף מזומן.

 

כספומט ביטקוין בעולם

 

מכשירי הכספומט הראשונים שהציעו למכירה ביטקוין הופיעו בעולם בשנים 2013-2014. אלו היו הסנוניות הראשונות. אך באותם הימים הביטקוין היה בראשית דרכו והיו בעיות רגולציה שונות. השלטונות חששו שהביטקוין ישמש להעלמות מס ומימון פעילויות טרור, ולכן הן חששו. החשש לא היה ממכשירי הכספומט, אלא מהקונספט בכללותו. אך מכשירי הכספומט שהחלו להופיע נתנו אינדיקציה לפופולריות ההולכת וגדלה של המטבע. בסופו של דבר הממשלות נאלצו לערוך את תיקוני החקיקה הדרושים על מנת לאפשר את קיום הביטקוין בצורה בטוחה וחוקית.

 

בתחילת שנת 2018 בארצות הברית היו כ 2300 מכשירי כספומט. שלוש שנים לאחר מכן, בינואר 2021 מספר הכספומטים מתקרב לעשרים אלף. ניתן למצוא אותם בתחנות דלק, מעדניות, סופרמרקטים וחנויות שונות. מכשירי הכספומט מאפשרים לקנות ביטקוין בהליך קל ומהיר החוסך הרבה בירוקרטיה. ולאחר ההצלחה האדירה בארצות הברית, וגם במדינות נוספות – עכשיו הכספומטים נכנסים גם לישראל. למעשה כספומט הביטקוין הראשון הותקן בישראל כבר בשנת 2014, אך היה זה כספומט המשמש אך ורק לרכישת ביטקוין ולא כספומט בו ניתן לקבל כסף מזומן עבור הביטקוין שלכם.

 

היכן יש כספומט ביטקוין בישראל

 

נכון להיות אנו מפעילים שני מכשירי כספומט ביטקוין בישראל. את שני מכשירי הכספומט שלנו תוכלו למצוא בהרצליה ובתל אביב. אם נסתכל על הנתונים מארצות הברית, ניתן לשער כי בקרוב מאוד נוכל למצוא עוד ועוד מכשירי כספומט המספקים ביטקוין בישראל.

 

את כספומט הביטקוין שאנו מפעילים תוכלו למצוא ברחוב החרש 5 בהרצליה פיתוח, או רחוב אלנבי 106 בתל אביב.  חשוב לציין כי מכשירי הכספומט שלנו פועלים כחוק ובהתאם לרגולציה הקיימת בישראל. מכשירי הכספומט מאפשרים לכם קניה או מכירה של ביטקוין בצורה אמינה, בטוחה וחוקית.